Elu hakkab normaliseeruma

on

Ma ei ole palju sõna võtnud koroonast, sest ausalt see olukord lihtsalt väsitab mind. Ma ei ole vandenõuteoreetik, kuid ei usu ka kogu maailma majanduse halvamisse, et päästa elusid. Pärast seda kriisi rikkamad muutuvad rikkamaks ja vaesed vaesemaks. Anyway.

Meil oli siin ka palju piiranguid. Keerulisemaks kui Eestis tegi olukorra see, et üle riigi ei kehti ühtset koroonapoliitikat. Nii on Abu Dhabis ühed piirangud, Dubais teised ja ülejäänud emiraatides kolmandad. Nad on muutnud ka keelutunni aegu. Alguses pidime olema kodus kella 8 õhtust kuni 6 hommikul. Nüüd Dubai lubab liivakastis mängida kuni 11 õhtul ja teised emiraadid kella 10ni. Dubai ja Ras Al Khaimah on avanud oma rannad, mil näiteks Sharjah ja Ajman on suletud.

Ajman see eest avas hotellid koos eraranna ja basseiniga ning Dubai hotellid alustavad oma basseinipuhastust sellest nädalast. Niigi on raske jälgida uut infot ja kui see on ka emiraatide kaupa erinev, siis teeb see asja veel keerulisemaks.

Mina näiteks unustan maski näo ees kanda Dubais. Teistes emiraatides on kohustus mask ette panna kui lähed poodi, riigiasutusse, kohvikusse jne. Dubais peab sul kogu aeg mask ees olema kui tänaval kõnnid. Õnneks ei ole ma veel trahvi saanud.

Viimased nädalad olen sõbraga õhtuti Dubais rannas käinud. Kui veel 8 aastat peksti kõik päikese loojudes veest välja, siis nüüd on Dubais ööujumine lubatud. Tegelikult on olnud see lubatud juba ca 4 aastat.

See nädalalõpp oli mulle seiklusterohke. Jäime sõbraga palmisaarele ööbima. Tema pidi otse töölt tulema neljapäeval ning mina läksin hotelli varem. Töötuna on mul ju aega küllalt. Sõitsin hotelli, seadsin end sisse ja siis pidin sõitma hambaarsti juurde. Jah, mul on siiani veel metall suus. Põhjus lihtne. Hambarstid ei tohtinud 2 kuud patsiente vastu võtta ning nüüd parandame seda, mis läks kahe kuu jooksul valesti.

Autoga arsti juurde sõites tundsin, et midagi on valesti. Auto vibreeris ning valgusfoori taha seisma jäädes oli tunne nagu auto sureks välja. See juhtuski 400m enne hambaarsti ringteel 🙂 Teised sõitjad andsid vihaselt signaali nagu ma oleks auto keset teed jätnud ning kõrvaltänavast pirukat ostma läinud.

Õnneks linnahaljastuspoisid olid lähedal ning lükkasid mu auto bussipeatusesse. Nüüd hakkasin saama vihaseid signaale bussijuhtidelt. Blondi naisena ma ei mõelnud, et oleks võinud ohukolmnurga välja panna või kapoti üles tõsta 🙂 Ma arvasin, et ohutuledest piisab. Nüüd järele mõeldes saan ka ise aru, et me kasutame ohutulesid siin illegaalse parkimise õigustamiseks.

Helistasin sõbrale ja autoabisse. Ootasin üle tunni aja, sest ummikud hakkasid tekkima. Tund aega 45 kraadises kuumas oodata oli katsumus omaette. Sõber jõudis kohale ning ta otsustas auto lükata 100m eemal olevasse parklasse, et bussipeatus vabastada.

Natukese aja pärast jõudis kohale autoabi. Põhimõtteliselt ei rääkinud mees inglise keelt. Kuidagi kätega nad suhtlesud ja testisid akut. Autoabi ütles, et aku on korras ning tuli välja ideega, et paagis ei ole bensiini. Ma vaatasin talle otsa ning mõtlesin, et kurat ma olen blondiin, kuid mitte idioot 🙂 Samas suutsin ma 10 aastat tagasi Eestis ka roolilukuga autoabi välja kutsuda. Ma siiski lootsin, et 10 aastaga olen ma natuke arenenud 🙂

Mees käis peale, et bensiini ei ole. Ta pani auto puksiiri peale ja viis bensiinijaama. K. Ütles, et ta võib oma autoga bensiini tuua, kuid ma keeldusin sellest. Kui probleem ei ole bensiinis, siis auto ei hakka tööle ning tuleb nii kui nii teenindusse viia.

Teel bensiinijaama oli mul kaks mõtet. Ma sain aru, et olla idioot ja sõita tühja paagiga oleks odavam kui see, et autol on tõesti midagi viga. Bensiinijaamas auto käima ei hakanud. K. soovitas uuesti akut proovida. Lõpuks hakkas auto tööle, kuid suur vibra oli sees. Selleks korraks olid seiklused autoga lõppenud ning nüüd teised poisid juba parandavad autot.

Sellel päeval jäi mul hambaarst ära ning sõitsime hotelli. Hotellitöötajad andsid meile ilusa merevaatega toa, kuigi maksime tavatoa eest. Pettumus oli see, et bassein oli veel kinni, kuid see eest saime käia rannas. Hotelliks oli meil Aloft Palm Jumeirah.

Tegemist on 4* hotelliga palmisaare lõpus. Hotell on moderne ning toad piisavalt suured. Mitte kõikides tubades ei ole rõdu. Rõdu üks miinus on see, et kui avad rõduukse, siis konditsioneer toas seiskub. Rõduuks avaneb väga raskelt ja kui korralikult kinni ei lükka, siis konditsioneer toas tööle ei hakka. Talvel ei olegi probleemi. Probleem on nüüd, kui väljas on ca 40 kraadi sooja.

Teine miinus hotellil on maa-alune parkla. Seal ei ole lifti fuajeese. Kui jätad auto alla parklasse, siis pead kõndima mööda treppe. Kui sul on kohvrid, siis sõida otse hotelli ukse ette. Tõsta maha oma vara ja alles siis vii auto parklasse.

Hotell ei ole otse rannas, kuid te kõnnite randa vaid paar minutit. Neil on seal oma privaatrand. Lamamistoolid, päikesevarjud, rätikud on kõik hotellikliendile tasuta. Lisateenusena saate rentida kayaki või SUP-i. Rannas on ka rannabaar. Aloft Palm Jumeirah rand jääb palmisaare sisse. Seega ei teki seal kunagi suuri laineid. Vaade on palmilehtedel olevatele villadele.

Toitulustamine on 11. korrusel. Restoran ei ole suur, kuid terrassilt avaneb imeilus vaade Dubaile. Hetkel ei taha hinnata toitu, sest koroona tõttu ei tohi hotellid pakkuda süüa avatud buffees. Kõik käib a la carte menüü järgi. Seega minu kogemus ei ole kindlasti teie kogemus, kui hotelli puhkama tulete.

Hommikusöök oli a la carte, kuid neil ei olnud menüüd. Kuidas tellida süüa, kui sa ei tea, mida pakutakse? Toit iseenesest oli väga hea hotellis.

Kokkuvõttes mulle hotell meeldis. Kui ma hindan hotelli asukohta ja hinnataset, siis kindlasti väga hea valik Dubais. Dubais ei ole palju hotelle, kus saada soodne majutus paari minuti kaugusel rannast. Miinus on see, et linnamelu ja natuke kaugele, sest mööda palmisaare kaart sõitmine võtab oma aja. Samas nüüd on avatud The Pointe ja Nakheel Mall palmisaarel, mis toob meelelahutuse ja shoppingu lähemale.