Langkawi lennujaam ja viimased momendid Singapuris

on

Meie viimane päev oli kätte jõudnud. See oli pikk ja väsitav päev. Meil oli aega hotellis puhata kuni lõunani. See oli väga hea. Saime veel troopilist sooja nautida ning välja puhata.

Little India

Kuigi tulime Langkawile praamiga, siis lahkusime lennukiga Singapuri. Langkawi lennujaam on huvitav. Meie saatja soovitas kõige pealt teha duty free ostud ära, enne kui kohvrid ära anname. Ma ei suutnud seda uskuda. Tavaliselt on duty free lennujaama kinnises tsoonis. Mehe jutt oli õige. Kogu duty free oli kohe lennujaama hoonesse sisenedes.

Andsime ära kohvrid ning jäime aega parajaks tegema. Nähes kui väike on lennujaam ei pidanud ma vajalikuks vara ootesaalis valmis olla. See oli suur viga. Peale passikontrolli oli turva järjekord väga pikk ning seal oli ainult üks turvavärav ja -lint. Mingi hetk hakkasime kuulma ka viimaseid kutsungeid lennule. Kuna inimeste hulk oli suur, keda oodati, siis oli selge, et lennuk ilma meieta ei stardi. Sellest hoolimata võtsin järjekorda jäänud enda kliendid välja ning selgitasin teistele, et meie lend väljub kohe.

Meiega oli jäänud ka üks prantsuse järjekord, kes andis lennumeeskonnale märku, et mõned eestlased on tulemas. Nii sain ma viimasena lennukile ning oma reisi seltskonnale ärevust tekitada 🙂

Enne Singapuri juurde naasmist soovin kiita meie giidi. Arman oli super. Tal oli väga meeldiv iseloom. Tema jutt oli selge ja sorav. Tal olid head teadmised Langkawist. Tema kolleeg, kes meid sadamast hotelli viis ja hotellist lennujaama oli hoopis teine tera. Ta oli hooliv ja armas inimene, kuid tal puudus igasugune kogemus siduvat juttu ajada ning ta rääkis mikrofoni rohkem selleks, et vaikust täita. 95% tema jutust oli tõlkimatu. Mitte, et ta jutt ei oleks olnud arusaadav, vaid sellel puudus igasugune sidusus.

Singapuri jõudes ootas meid meie vana hea Abdul Rahman. Pakkisime kohvrid bussi ja alustasime meie Singapuri ekskursiooniga. Esimene peatuspunkt oli orhidee aed. Nägime kõikide kuulsuste orhideesid. Kõige muljetavaldavam oli printsess Diana orhidee. Diana ei näinud ise kunagi enda orhidee õitsemist, kuid kui orhidee oma õied avas olid need lumivalged. Seda nähti märgilise sündmusena, sest oli ju printsess Dianagi olnud mingis mõttes puhtuse ja lihtsuse sümbol.

Jätkasime oma teekonda Chinatowni ja Little Indiasse. Samuti tegime pildistamispeatuse Merlioni pargis. Meie viimane peatumispaik oli hiina restoran. Seal ootas meid rikkakik õhtusöök pudipõllede ja kilekinnastega 🙂 Pean mainima, et see oli parim hiina toit, mida ma kunagi olen saanud.

Väljas oli juba pimedaks läinud ning meil oli aeg tagasi lennujaama minna. Läbisime kõik formaalsused ning võtsime Starbuckist kohvid. Kuna minu lennuk läks natuke hiljem kui mu reisiseltskonna oma, siis saatsin nad lennule. Seal tegime viimased kallid ja mina liikusin oma lennuvärava juurde. Varahommikuks oli jõudnud tagasi Dubaisse oma 2-korruselise A380 lennukiga.