Boheemlaslik Camden

Meie viimane päev Londonis möödus rahulikult ning vihmaselt. Kindel oli see, et tahtsime näha rohkem kohalikku elu ning vähem turiste.

Valisin välja meile Camdeni külastuse. Camden ja sealne turg on väga boheemlaslik. Majad on hästi värvilised ning üks huvitavam kui teine. Samuti on palju hipipoode.

Camdeni turul näete palju trendikaid viimase aja moode kui ka käsitöö butiike. Hästi popid olid sellel ajal puitraamiga päikeseprillid. Isegi mina läksin reklaamiohvriks ning soetasin ühed endale.

Isa ei jaksanud meie tempos käia ning tema potsatasime ühte kohvikusse maha. Temal oli olnud huvitav päev jälgides inimesi enda ümber. Isa on mul tore. Ta annab endale aru, et ta ei jaksa. Samas ta ei muutu pahuraks, kui ta teisi peab kuskil pargipingil või kohvikus ootama. Me ei kulutanud emaga Camdenis liigselt aega. Oli ju väljas Londonile tüüpiline sitt suusailm.

Võtsime suuna tagasi metroole ning ühe ümberistumisega olime tagasi Stratfordis. Tegime seal viimased sisseostud ning läksime Stratfordi kuulsamasse pubisse tähistama. Kuna oli veel tööaeg, siis pubi oli meie päralt. Õlu ja siider oli super, kuid “fish&chips” oli üks elu kehvemaid.

Viisime isa hotelli ning naistele kohaselt läksime uuesti shoppama. Seekord leidsime kohaliku suurema toidupoe. Saime isale veel õlut, mis ühe eesti mehe tuju eriti rõõmsaks tegi.

Varahommikul ärkasime ning läksime hommikusöögile. Minul oli ka tähtis töö – postkaartide kirjutamine. Haarasime kohvrid ja olime teel raudteejaama. Leidsin teel ka kuldse postkasti ning see missioon oli täidetud. Raudteejsamast võtsime rongi Stansted lennujaama ning olime valmis jätkama oma puhkust Iirimaale.