D.U.C.K Coopersis

Peale oma reiside kirjeldamise on mul ka töö Emiraatides ning töö vahel teen ka natuke nalja. Mida aastad edasi, seda ettevaatlikum peab oma naljadega olema 🙂 Eriti arvestades, et mõned isased on mu blogi avastanud ning kasutavad google tõlget 🙂

Mõnest seigast saan teiega ka rääkida 🙂 Olin just lõpetanud oma ekskursiooni ning jäin ööseks Abu Dhabisse, et järgmist gruppi vastu võtta. Kuna ma laekusin hotelli kella 18 paiku ja uued kliendid maandusid alles kell 1 öösel, siis mul oli ju meeletult vaba aega 🙂

5 tärni hotelli jõudes olin ma hämmingus. Need maroko naised, keda ma poolpaljalt ujumisriiete väel nägin retseptsioonis, olid kergelt öeldes litsakad. Ma mõõtsin neid väga kriitilise pilguga ning läksin oma tuppa. Seal sättisin end juba valmis, et kohtuda oma prantslasest sõbraga Coopers pubis Park Rotana hotellis. Ma ei olnud kunagi seal pubis käinud ning ei teadnud täpset asukohta.

Võtsin takso ning ütlesin hotelli nime. Kui ma oleksin olnud piisavalt tark, et öelda pubi nimi, siis ma ei oleks pidanud läbi kogu hotelli kõndima. Sõber saatis whatsappi sõnumi, et sa läksid sisse valest uksest ja ma näen sind! Päriselt? Küsisin, et kus ta on ning sain vastuseks, et minu selja taga. Eriline jobu 🙂

Läksime koos pubisse ning jõudsime happy hour ajal. Wuhuu. Sain oma siidri ning meid teenindas üks kena filipiini mees. Tuli ja pakkus päevapraadi “Duck meal”, millele järgnes kohe tähthaaval D.U.C.K meal. Ma mõtlesin, et kas ta peab meid idiootideks 🙂 Tuli välja, et enamus inimesi kuuleb DOG meal 🙂 🙂 🙂

Minu sõber ütles, et tema kana ega parti ei söö. Oma sarkasmiga ei saanud ma mööda minna prantslaste konnasöömise legendist. Ütlesin kelnerile, et mu sõber sööb vaid neid loomi, mis hüppavad. Vaene mees ei saanud muidugi irooniast aru, sest kus tema pidi teadma, et mu sõber on prantslane 🙂 Ma ajasin mehe veel rohkem segadusse ning täpsustasin üle, kas antud part kõndis või hüppas. Kelner andis alla ning tõi meile meie siidrid 🙂

Korraga möödus meie lauast mingi mees, kes pani lauale 3 tasuta joogi kupongi. Tuli välja, et peale hppy hour´i oli ka veel ladies night. Need kupongid kehtisid vaid kangele alkoholile. Meil oli küll plaan kolmele tequila shotile, kuid andsin endale aru, et ma pean kell 1 öösel lennujaamas suhteliselt kainelt klientidel vastas olema. Seega piirdusime lahjema alkoholiga 🙂

Muidugi olid mul ka telefoni akud tühjad ning ühe telefoni sain pubis natuke laadida. Minu hotellitoas ei toiminud USB laadijad. Läksin Shangr-La Souqi sooviga osta adapter. Hinnaks küsiti 25 eur. Ma saatsin nad pikalt ning läksin tagasi hotelli ning palusin hotellil mulle adapteri tuua. Nad proovisid mulle selgeks teha, et mul on toas USB laadija ning mina omakorda, et see ei tööta neil 🙂

Lubasin sõbrale, et järgmine kord kui Abu Dhabis olen, siis läheme ja sööme selle pardi ära. Nüüd aga tuli vahele kogu see koroonast ülepaisutatud massipsühhoos ning pidin kliendid varem lennujaama viima. Part jääb teises korraks 🙂

Gruppi Abu Dhabi lennujaama viies oli ka teine intsident. Üks teine austaja tahtis mulle üllatuse teha. Kui oled mitmel rindel “tubli tütarlaps”, siis üllatused võivad ehmatada 🙂 Bussijuht tõi mind Abu Dhabist kenasti tagasi Dubai hotelli ette kell 3 öösel, kus parkisin oma autot. Hakkasin targudama ning üks auto andis signaali ning parkis minu kõrvale. Minu esimene mõte oli, et kes on see idioot, kes südaöösel tühjas parklas peab välja tagurdava auto kõrvale parkima. Keerasin akna alla ning olin valmis kakluseks.

Tuli välja, et mu austaja oli peaaegu 2 tundi öösel parklas mind oodanud, et mulle roos üle anda. Mees arvestas, et sõit kestab umbes tunni, kuid ta ei arvestanud, et suured bussid sõidavad 80km/h, mitte 140km/h ning et bussijuht käis ka kütust võtmas 🙂 Muidugi olin ma üllatusest meelitatud, kuid tegi mind ka ettevaatlikuks, et tüüp mind valel ajal vales kohas vale inimesega ei märkaks 🙂