Honda Bay Hopping

davHonda Bay Hopping oli üks eriti kihvt merereis. Meie päevaprogrammis oli 3 saart. Esimesel saarel nägime palju meritähti ning veealune elu oli rikkalik. Saime kohe rannast snorgeldama ning isegi kes muidu pelgavad sügavalt vette minna, said osa maailma ühe liigirikkamast veealusest elust.

Esimesel saarel veetsime kuskil tunnike. Meie paadikapten sättis ka randa merekarbid nii, et saime endast teha ilusaid pilte karpide vahel. Kuigi me otseselt päikest ei võtnud, siis snorgeldamisega saime endale korraliku jume peale.

davTeine saar, mida külastasime oli Luli saar. Tegemist on erasaarega. Saare eripära on see, et kui on tõus, siis kogu saare liivaala jääb vee alla. Saarelt paistavad välja vaid mangroovid ning puidust hütid. Nii jääb mulje, et väikesed majakesed oleksid vette ehitatud.

Luli saarel ei olnud veealune elu enam nii rikkalik, kuid see eest oli saarel baar 🙂 Isegi Eesti lipp oli baari seinale joonistatud. Luli saarelt jääb meile meelde hammustavad kalad. Ma kala nime ei mäleta, kuid sellised väikesed mustad kalakesed, kes on väga territoriaalsed. Nii saime me kõik natuke näksatud ning mälestuse kala hammastest reitele 🙂 Luli saarel veetsime samuti ca tunnikese ning edasi liikusime juba Crownie saarele, kus ootas meid lõuna ning ujumispeatus.

dav

Cowrie saar ei ole koht snorgeldamiseks, kuid seal saab see eest korralikult ujuda. Samuti on saarel suur restoran ning eraldi telgid ning bungalowd. Meie võtsime endale ühe telgi, kus me saime nautida sööki ning saime ka oma asjad jätta.

Restoran on selline suur buffee. Iga üks võtab oma toidu ning siis liigub juba ka stelki või bungalow´sse või lihtsalt söökla laua taha – vastavalt, kuhu ta on koha tellinud. Toit oli saarel väga hea. Peale toidu oli võimalik seal tellida veel massaaži ning teha hennat. Cowrie saarel veetsime me kuskil 2 tundi. kuigi ajaliselt ei olnud meil kiiret, siis olime juba kõik piisavalt päikesest kõrvetada saanud.

davTagasitee hotelli oli huvitav. Me sõitsime pea kogu tee vastu lainet, mis tähendas seda, et iga natukese aja tagant saime läbi märjaks. Aegajalt viskasime isegi natuke vett paadist välja 🙂 Ekskursioon ise kestis kuskil 7 tundi ning ma soovitan seda kõigile. Nii näete te erinevaid saari, saate snorgeldada ning nautida Honda Bay meresõitu.