Dos Palmase paradiis

davMa usun, et me kõik ootasime kannatlikult Dos Palmase hotelli Palawani saarel.  Hakkasime juba poole öö pealt Banauest Cauayani poole sõitma, et jõuda hommikusele lennule Manilasse. Manilast tegime lennuki vahetuse ning võtsime teise lennu Puerto Princesa lennujaama. Nii nagu ka eelmiste siselendudega jäi Puerto Princesa lend hiljaks. See oli ka ainuke lend, kus ma tõsiselt muretsesin. Viimane laev Dos Palmase hotelli väljus kell 16:00. Kui me ei oleks selle peale jõudnud, siis oleksime pidanud jääma ööseks Puerto Princesa linna. See oleks olnud mitte ainult rahaline kaotus, vaid ka emtosionaalne. Dos Palmas on kui väike paradiis.

davÕnneks suutis lennuk järjekordselt pool tundi kiiremini sõita ning see ootaeg Manilas oli tagasi tehtud. Saime oma pagasi kätte ning pakkisime autodele. Lennujaamast sadamasse kestis sõit ca 40 minutit. Sadamas toimus juba suur pärlimüük ning vennikesed olid agaralt turjas. Kogu filipiinide reisi jooksul oli Palawan ainuke koht, kus tõesti väga agressiivselt magevee pärle üritati kaela määrida.

davLaeval ootas juba hiinlaste grupp ning ka meie sättisime end laevale. Dos Palmas asub eraldi saare peal, kus peale hotelli ei ole muud midagi. Laevasõit Dos Palmase hotelli kestab ca 1 tund. Muide Dos Palmas on kuulus ka 2001. aastast, mil terroristid röövisid sealt 20 turisti 🙂 Ma ei tea, kas põhjus oli 2001. aasta terrorirünnak, aga igaljuhul kogu laevaliiklus on väga rangelt paika pandud. Peale kella 5 õhtul ei lubata Honda Bayl enam laevaliiklust. Võimalik, et peale kella 5 õhtul tulevad ka suuremad lained. Tõesti ei tea, mis on see peamine põhjus.

davIgaljuhul ükski laev ei lähe sadamast välja enne kui piirivalve aluse üle kontrollib. Igale laevale peab olema antud ka nimed, kes on laeval. Laevasõit ei ole tasuta. See on sümboolne 75 peesot suund.

Meie saabumine Dos Palmasele oli väga romantiline. Laevas meisterdati meile südamekujulisi linnukesi ning kai juures võttis meid vastu 6 kanuud, millest roosiõisi õhku loobiti. Laevalt väljudes anti meile kaela ka puidust kaelakeed ning rannas võttis meid vastu trummide saatel kohalik bänd.

davEnne tubadesse minekut anti meile ülevaade saarest. Kus asub restoran, spa, rand, majad, pood jne. Dos Palmas pakub kõikidele oma klientidele tasuta snorgeldamist. Samuti on võimalik rentida SUP või võtta sukeldumine.

Dos Palmas on tõeline paradiisisaar. Sillerdav meri, vaikus, head toidud ja mis peamine – super teenindus. Spas saate lasta end hellitada kõikvõimalike teenustega ning hinnad nii spas kui ka restoranis on  meie jaoks ikka väga soodsad. Sa ei pea mõtlema, kas ma saan sealt midagi endale lubada või ei.

davKahel õhtul oli meil buffeelaud ainult meie grupile ning kahel teisel õhtul anti meil valida A la Carte menüüst. Viimane õhtu tehti meile veelgi raskemaks. Raskemaks just lahkumise tõttu. Meile sätiti buffeelaud otse mereranda. Tõrvikute valguses nautisime oma viimast õhtusööki. Meile oli saadetud ka eraldi kokk, kes valmistas meile krevette. Ma usun, et meie kõigi südamed ihkavad Dos Palmasele tagasi.

Kihvt kogemus oli ka üks väike hai kes mööda randa luusis. Üks mees jalutas rannas ning see väike haikala ujus ta kõrval. Pilt nägi välja selline nagu mees oleks oma koeraga väljas jalutanud 🙂 Üks väike haikala ujus ka meie viimasel õhtusöögil randa. Ilmselgelt olid tõrvikute valgus ta sinna meelitanud.

davMe veetsime Dos Palmasel kokku 5 päeva. Esimene ja viimane päev oli saabumine ja lahkumine, kuid vahepeal tegime veel Honda Bay Hopping laevasõidu ning külastasime ka maaalust jõge. Mina võtsin veel sukeldumise ning proovisin saatusekaaslasega ära ka SUP laual püsimise.

Pean mainima, et minul ei tulnud see alguses üldse hästi välja. Ei suutnud ma lauda korralikult ümber pöörata ning tihti lõpetasin ma vees. Ühel korral läksin tuulega kuidagi nii kiiresti boidest eemale, et hüppasin ise vette ning keerasin laua ümber. Vähemalt selle esimese korraga õppisin ma ära, kuid veest uuesti laua peale saada 🙂

davDos Palmas on koht, kus saate tõesti aja maha võtta ning lihtsalt nautida. Ainuke, mis teie rahu võib seal häirida on aegajalt palmipuult maha potsatavad kookosed 🙂

Meie ärasõidu hommikul olid kõigi tuju natuke kurb. Kai juurde tulid isegi mõned hotellitöötajad meile lehvitama. Kuigi pidime Dos Palmasega ning Palawaniga hüvasti jätma, siis meie seiklus ei olnud veel sellega läbi.