Esimene tutvus Pariisiga

img_20181014_2053558806534998739445947.jpgLend Pariisi oli lühike ning lennukist avanesid ka kaunid vaated Alpidele. Meie lend maandus Orly lennujaama. Orly lennujaam on õnneks väike lennujaam ning saime ka ruttu terminalist välja ning ka kohe takso peale.

Pariisis on taksohinnad fikseeritud. Takso Seine jõest lõunasse maksab 30 EUR suund ja kui tahate saada teisele poole kallast, siis 35 EUR suund Pariisi linna piires. Meie hotell jäi Ladina kvartalisse, mis tähendas, et saime kohale 30 EUR eest 🙂 Teel hotelli hakkasin ma nagu alati taksojuhiga rääkima ning seekord osutus meie juhiks etiooplane.

Hotell asus meil kohe Notre Dame katedraali vastas. Me jõudsime oma väikesesse hotelli, kus oli vist maksimaalselt 10 numbrituba, paar tundi enne ametlikku Check-ini. Jätsime kohvrid hotelli ning läksime Pariisi avastama. jalutasime Notre Dame katedraali juurde ning sealt edasi juba Des Halles suunas, kus võtsime ka oma lõunasöögi. Notre Dame piirkond on väga popp koht just tänavamuusikutele ja -kunstinkele. Nii me nägime seal Dog Man´i, kes esines oma koeraga ning oli ka palju muusikuid akordioni ja kitarriga.

Peale tubade kätte saamist läksime hotelli puhkama. Meil oli ju veel ees õhtune kabaree. Vanematele tuli see üllatusena, sest suutsin meie kabaree plaani salajas hoida kuni Pariisi saabumiseni. Kabareesid on Pariisis mitmeid ning muidugi kõige kuulsam neist on Moulin Rouge. Mul oli ka plaan alguses minna Moulin Rouge’ i, kuid viimasel hetkel mõtlesin ümber. Meie valikuks osutus Paradis Latin. Peamine otsus sinna minna oli asukoht. Meie hotellist oli sinna jalutada vaid 10 minutit. Teine põhjus olid ka arvustused. Moulin Rouge kohta sain palju tagasisidet, et seal on rahvas nii kokku pakitud, et sa lihtsalt ei naudi etendust. Ma ei tea kas see ka tõele vastab, kuid Moulin Rouge jäi meie valikust välja. Samuti elimineerisin kohe eos Grazy Horse kabaree. Piltide ja videote järgi tundus see mulle rohkem stripibaar kui kabaree 🙂 Lõpuks olingi kahe-vahel kas Paradis Latin või Lido? Paradis Latin võitis seekord.

img_20181014_2055126222048455186055587.jpgParadis Latin asub suhteliselt mitte midagi ütlevas tänavas. Ei ole seal aktiivset elu ja melu ümber. Notre Dame katedraalist siis tõesti max 10 minutit jalutamist. Kabaree piletit ette tellides on mitmeid erinevaid võimalusi. Kõige soodsam on ainult etendus. Natuke juurde makstes saate ka klaasi kihisevat või lausa pudeli. Samuti on erinevad macaron paketid ning võimalus on nautida ka õhtusöögipaketti. Meie võtsime kabaree šampusega. Ikkagi oli see ju isa varane sünnipäevakink ning millal veel annab tütar ja naine ametliku loa poolpaljaid naisi nautida 🙂

Kui keegi soovib õhtusöögipaketti, siis arvestage, et õhtusöök on enne etendust. Mitte keegi ei saa vaikselt salatit nurgas krõbistada kui naised laval tantsivad 🙂 Õhtusöögi tellijatele avatakse uksed kell 20:00 ning kellel toitu hinnas ei ole, need saavad sisse alates kella 21:00-st. Etendus ise hakkas peale alles 21:30 ning kestis nii 1,5h.

img_20181014_2103345126242472120746281.jpgMilline on see Paradis Latin? Väga klassikaline kabaree oma interjöörilt. Rahva meeleolu hoidis üleval ka seal töötav Drag Queen, kes kutsus ennast Augustine’ks. Etendusel oli ka muidugi oma õhtujuht ning ka laulja, kelle hääl siis rahvast vaimustas. Showprogrammis oli mitmeid huvitavaid tantse. Muidugi ei puudunud sealt inglid, sest tegemist on ju ikka paradiisiga. Peale inglite nägime modernset tantsu, mis kujutas ette kuidas tantsijad peavad trenni jõusaalis tegema, et olla vormis. Samuti oli tantsunumbriteks Veneetsia ball ning “Päikesekuninga” aegsed Versailles õukonnatantsud. Lavalt ei puudunud ka kondiväänaja ning Paradis Latini kõige kuulsam kelner. See kelner sõitis ringi üherattalisel ning loopis jalaga järjest tasse ning tassialuseid endale pea peale 🙂 Etenduse eelviimane number oli prantsuse kakaan ning kui esimene avatants olid paradiisi lilled, siis viimane tants kujutas paradiisi ingleid.

img_20181014_2115394547792665018942747.jpgMulle meeldis, kuidas hinnati kogu personali. Tantsude vahel pööras õhtujuht tähelepanu saalipersonalile ning tänas neid meie olemise mõnusaks tegemise eest. Mitmel korral kutsuti nad lavale, et publik saaks neile aplodeerida. Ma saan aru, et need pausid olid vajalikud uue lavakujunduse ning kostüümide vahetamise jaoks, kuid mulle selline žest ikkagi meeldis.

Teine huvitav tähelepanek oli ka nende huvi riikide vastu, kus kohast on kliendid. Käidi ja küsiti igast lauast, kus kohast me pärit olime. Sellel etendusel oli enamus inimesi Lõuna- ja Põhja-Ameerikast. Üks huvitav meesterahvas isegi peatas etenduse korraks. Kui õhtujuht hakkas ette lugema riike, siis kogemata tegi ta vea ning painis Uruguay kaks korda Paraguay asemel. Mees Paraguayst võttis seda väga isiklikult. Ta tuli lava ette ning näitas käega õhtujuhile, et show tuleb peatada. Ta tegi prantslasele puust ja punasest selgeks Uruguay ja Paraguay erinevuse ning etendus või jätkuda 🙂

Mulle Paradis Latin meeldis ning kindlasti soovitan seda ka teistele. Meie esimene päev Pariisis oli ka õhtusse vajunud ning liikusime tagasi hotelli magama.