Birkat Al Mouz – päeva tipphetk

Birkat Al Mouz

13.01 jaanuari hommikul – ja see ei olnud reede 🙂 alustasime oma teekonda tagasi Masqatisse. Päev oli täitsa lihtne ilma suurema programmita. Hommikul saime inimese kombel ka välja puhata ning teel Masqatisse pidime läbi sõitma vaid Birkat Al Mouz külast. Tõlkes tähendab see siis “Banaani küla”.

Küla on väike ning armas ning asub põhimõtteliselt Jebel Al Akhtar jalamil. Lasin autojuhtidel meid maha panna ning võtsime edasi jalutuskäigu külasse. Vana ajalooline küla on ehitatud mudatellistest ning vana ning uuema küla vahel on neil hästi toimiv falaj süsteem. Meie aga võtsime sammud treppidest ülesse ning nautisime seda vana küla mööda falaj kanalit kõndides.

Falaj

Korraga sõitsid ka meie autojuhid meist mööda. Ma veel viipasin neile ning andsin märku, et oleme üleval. Treppides alla jõudes ei pannud ma isegi tähele, et üks autodest oli tagumise rehviga falaj kanalisse vajunud. Juht soovis autot ümber keerata, kuid kahjuks ei näinud ta falaj´i. Nüüd vaatasime kõik pealt, kuidas autot hakati välja tõmbama. Õnneks ei olnud autol muid kahjustusi, kui paar kriimu ning meie teekond Masqatisse jätkus.

Juhtide meeleheaks palusin ka kliente, et nad tehtud fotosid ning videot kuskile sotsiaalmeediasse või youtube üles ei paneks. Ei ole vaja tekitada probleeme juhile. Eriti arvestades asjaolu, et tegemist oli õnneliku õnnetusega. Ma küll ise viskasin pildi üles FB, kuid tuunisin pilti piisavalt, et firma logo ei oleks näha ning mu enda FB konto on kinnine profiil. Klientidele pakkus aga meie väike intsident adrenaliini ning nad võtsid seda kogemust kui lisaboonust 🙂

Falaj & Date Palm Plantation

Peale lõunaks jõudsime tagasi Masqatisse ning järgmise päeva varahommikul olime stardivalmis lennuks Abu Dhabisse. Tänu tähelepanelikule kliendile võtsin isegi oma väikese kollase kohvri Nizwast kaasa. Mina oleksin selle ilma igasuguse probleemita hotelli retseptsiooni jätnud 🙂

Masqati lennujaamast suutsin ma osta paarisaja eurose parfüümi, mille ma juba karbist välja võttes oma kodus vaibale kildudeks pillasin ning sain seekord ka huvitava raamatu hõbeehete ajaloost Omaanis. Raamat on mul juba poole peal. Lausa uskumatu, et täna ja homme on vaba päev 🙂