Tunne on märg :)

Khasab

Täna varahommikul startisin klientidega Khasabisse. Plaan oli jõuda hommikusele Khasabi merereisile ning õhtuks minna telkima privaatranda mägede vahele.

Hommik algas väga vara kell 5 ning lootusrikkalt. Taksojuht ei saanud küll aru, miks ma tahan, et mind mu kollase kohvriga viiakse kuskile bensiinijaama middle of nowhere, kuid see ei olnudki tema asi. Mina soovisin oma uneaega pikendada ning nii sain bussile hüpata poole pealt Ajmanist.

Kliendid väitsid, et neil oli hommikul Dubais vihma sadanud. Mina seda Ajmanis ei täheldanud. Sellest hoolimata hakkas sadama Ras Al Khaimahs , kui veel mõned kliendid peale võtsime. Õnneks Omaani piiripunktis oli ilm selginenud.

Piiripunktis läks päris kiiresti. Ainult minu reisimine kahe passiga tekitas segadust. Nimelt kui ma sain uue passi Saksa konsulaadist, siia ei tühistatud mu vana passi. Nüüd ma reisin n-ö kahe kehtiva passiga.

Khasabis läksime laevale ning nautisime päevast merereisi koos delfiinide, kalade, hea toidu ning suplemispeatustega. Esimene pool päevast oli super. Peale teist ujumispeatust kiskus ilm tuulisemaks ning saime laevalt soojad fliistekid ümber.

Khasab telkimine

Kuskil kella nelja paiku jõudsime tagasi sadamasse. Meil sellega meri ning paadid veel ei lõppenud. Sadamasse tagasi tulles, istusime ümber mootorpaati. Sinna toodi ka meie pagas ning teekond privaatranda telkimiseks võis alata.

Rannas ootasid meid telgid, wc ja pesemisruumid, lõkkeplats ning üks töötaja, kes meie eest hoolitses. Kuna päike oli veel kõrgel, siis otsustasime minna ja ronida mäkke. Pean mainima, et minu kliendid on minust märksa sportlikumad ning ettevõtlikumad. Nii me hakkasime vallutama väikest mäekest, mis tundus mulle alguses võimatu missioonina.

Kuna minu ees minejad olid nii otsustuskindlad, siis see süstis ka mulle julgust. Samuti olid nemad teerajajaks, kes vaatasid, mis rada pidi kergemini tippu jõuab.

Khasab

Me jõudsime ilusti tippu. Tegime kohustuslikud pildid ning vaatasime alla meie telklaagrit, mis tundus nii pisike.

Alla tulles oli ka mul ärev olukord. Haarates kaljunukist murdus kivi ning hooga oli mu käsi kalju küljest lahti koos tükiga. Õnneks ei tekitanud see veel mu kukkumist. See oli aga piisav, et südame alt käis läbi jõnksatus.

Alla jõudes nautisime vaikust ja merelaineid ning pimeda saabudes tuli ka meie õhtusöök paadiga. Toit oli tõesti maitsev ning rikkalik. Peale toitu tehti meile lõke ülesse. Kahjuks ei saanud me seda eriti nautida, kuna hakkas tibutama. Otsustasime varakult magama minna. Kahjuks ei tulnud sellest magamisest midagi välja, sest väike seenevihm muutus paduvihmaks. Meie telgid olid vett täis ning riided märjad. Mul ei olnud suurt usku olukorra muutusesse, kuid meile saadeti järgi mootorpaat. Pakkisime oma asjad kokku, vinnasime end oma tavaariga paati ning sõitsime läbi pimeda öö Khasabi sadamasse. Sõit oli külm ja vihmane.

Sadamas ootasid meid juba autod, kes transportisid meid hotelli. Saime toad Diwan Al Amir Hotellis ning hea on olla kuivade linade vahel. Homme hommikul stardime Masqatisse lennukiga.

Loodame, et järgmised päevad on vihmavabad ning päikesepaistelised. Kuigi me pidime oma telkimise peatama, usun, et kõigile meie ekstreemne rannast evakueerimine meeldis.

Minu reisiseltskond on tõeliselt lahe ning valmis kõigi situatsioonidega rinda pistma 🙂