Kilindoni küla

Oma viimasel pikal Mafia päeva üle arutasime pikalt mida teha. Oli 07.11 ning kaalusime kõiki võimalusi. Kas minna kogu saare tuurile, Chlose saarele sinise laguuni juurde, snorgeldama või lihtsalt Kilindonit avastama.

Otsus langes hommikusele Kilindoni külastamisele ning peale lõunal läksime vanematega snorgeldama. Meil oli kindel, et saame snorgeldada kas kell 10 hommikul või kell 14 lõunal,  vastavalt pealetulevat tõusu arvestades.

Kilindoni külas näitas Abdul meile lobsteri tehast 🙂 ja viis meid ka sadamasse. Sadama külje all ostsis ta meie õhtusöögi – krevetid ning jättis meid Kilindoni peale shoppama kuni ühed portugallased lennujaama viis.

Kilindonis pole absoluutselt midagi sellist, mida turist osta saab. Seal ei ole magneteid, kruuse, Tansaania temaatilisi t-särke jne. Kilindoni peatänava koos turgudega, mis ongi kui üks suur turg, saab läbi käia poole tunniga. Meie päev venis pikemaks, sest meil oli vaja ka raha vahetada. Selleks pidime minema panka. Seal oli omaette bürokraatia, kuid inimesed selle ümber olid rõõmsad ja lahked.

Meremeta Lodge’s mängis CD pealt õhtuti meeldiva häälega Tansaania laulja. Olime Abduli käest teada saanud, et tegemist on uue tõusva tähega – Togo Aslay. Ta olevat bändist eraldanud ning alustanud oma soolokarjääri. Kilindoni külas läksin tema muusikat jahtima. Ilmselgelt ei olnud seal muusikapoodi. Sai ühe kohaliku mehe jutu peale ning ta kõrvetas laulud CD-le ca 5 USD eest. Seni kuni me veel Kilindonit avastasime, oli ta suutnud juba plaadid valmis kirjutada. Nüüd saadab mind Emiraatides Togo Aslay mahe hääl igal hommikul, kui ummikus istun 🙂

Pealelõunal jõudsime tagasi Meremetasse ning meil jäi ainult pool tundi, et olla valmis snorgeldamiseks. Abduli auto olikatki läinud ning meil ei jäänud muud üle, kui hakkasime ratastega randa sõitma. Abdul pakkis mu sõbranna oma võrrile koos meie lestade ja maskidega ning nii me uutele seiklustele vastu läksime.

Me olime kokku leppinud, et sõbranna on rannas kuni tagasi tuleme. Tagasituleku kellaaega me muidugi ei teadnud, aga hiljem selgus, et sõbranna polnud veel vette jõudnudki. Selles paaris suveniiripoes oli tal palju tegemist 🙂

Meie olime aga valmis ning väike Meremeta kalapaadike koos kahe kohaliku pruuni poisiga juba ootas meid 🙂