Ülimalt aktiivne Mai

DSC_0017Nagu te mu eelnevatest postitustest aru saite,  veetsin oma Mai kuu viimased nädalad emaga. Meie kohtume algas nii nagu arvata võite…oodates 🙂

Ma öösel üles ärgates mõtlesin, et kas hakkan liikuma kodust kui lennuk on maandunud või pikutan veel pool tunnikest, sest ega ta ikka nii ruttu välja ei jõua. Lõpuks otsustasin ikka õigel ajal liikuma hakata lootuses, et äkki seekord õnnestub.

DSC_0012Nii ma jõudsin lennujaama planeeritud ajal ning keda ei tulnud, see oli ema. Kui ma nägin, et valgeid inimesi enam ei liigu ning oma suurte kompsudega liiguvad ainult neegrid ja pakistanlased, siis sai mulle suhteliselt selgeks, et ema on suurest tolerantsusest ja armastusest ligimeste vastu, kuskile pakistani mägiküla järgi ritta võtnud ning nüüd ootab oma õnnist hetke, millal tema uued semud on oma isiku passikontrollis tuvastanud 🙂

DSC_0016Hommikul kella 5 paiku saime ka magama, et paari tunni pärast kontoris aktiivne olla 🙂 Esimestel päevadel saime kõik uued ja moodsad söögikohad läbi käidud ning viisin ema ka lõpuks Observatooriumi Restorani, mida siiani olen kogu aeg kõigile klientidele soovitanud. Ilus restoran Marriott hotelli 52. korrusel, kus restorani poole pealt avaneb imekaunis vaade Dubai Marinale ning baaris istudes saate nautida merevaadet koos palmisaarega.

Eks seal ole mitmeid pakkumisi ning need on ka muutuvad, kuid baaris on iga tööpev happy hour kuni kella 8ni. Saate drinke väga suure soodustusega. Restoran ei ole kõige soodsam. Õhtu kahele arvestage minimaalselt sada eurot, kuid see on alternatiiv Burj Khalifale ning peale ilusa vaate, saate ka kõhu täis.

DSC_0035Samuti käisime õhtul ka Dubai Mallis akvaariumis ära. Ostsime kallima pileti, siis nüüd on nad lisanud ka lisa atraktsioone.

Esimene naljakas elamus oli allveelaeva simulaator, kus üks kilpkonn poiss selgitas meile, mida me kõike allveelaeva aknast näha võime. Edasi pandi meile päästevestid selga ning läksime klaaspõhjaga paadiga akvaariumi peale sõitma. Nägime kogu seda veealust rikkust nüüd otse alla.

Vaatasime loomaaia poole pealt üle veel mitmesugused mereelukad ning kuning krokodillid ning siis suundusime juba tunnelisse. Ema soov sai täidetud ning mina sain hinnalise lisa kogemusena, mida klientidele pajatada, sest ise asjad järgi proovida on alati parem, kui kuivalt teooriat selgitada 🙂

IMG_20150517_193330Nautisime purskkaevu etendust Sharjahs, mis on tõeline elamus, külastasime Sharjah Ülikooli Linna, shoppasime kõigis Sharjah, Ajmani ja Ras Al Khaimah kaubanduskeskustes ning viimasel nädalalõpul võtsime suuna ka Omaani pealinna Muscatisse, mida hiljem eredalt kirjeldan 🙂

Nende nädalatega sai ema närvid korralikud autos proovile pandud ning ta jõudis tõdemuseni, et parim aeg autoga liiklemiseks oli kella 3-4 vahel öösel 🙂

Jah, ma ei saa mainimata jätta, et ma pole ainuke, kes jagab arvamust, et siin riigis on väga kerge rassistiks hakata 🙂 Ikka oma vanemate laps 😛

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )