Pikk teekond Sri Lankani

20141108_224813Lennujaamas Colombo lennule Check In tehes, suutis lennujaama teenindaja minu pahameele esile  kutsuda. Esiteks olime me esimeste seas, kes tegid Check Ini ning ma palusin meile lennukohad kõrvuti anda, kuid millegi pärast tundus see liiga suur palve. Kui ma nägin, et kohad ei ole kõrvuti ning isegi mitte samas reas, siis pöörasin ta tähelepanu, et ilmselgelt ei ole lennuk veel täis. Saime kohad lõpuks kõrvuti.

Enne seda tehti veel selline taustuuring, mis häiris mind sügavalt. Ilmselgelt ei ole Sri Lanka “Ameerika unelm”, kuhu kogu maailm tahab põgeneda. See, et pidime näitama ette E-kinnitust riiki sisenemise kohta, oli igati tavapärane. Ja siis hakkas kõik peale. Näidake ette hotelli broneering, kui palju raha teil on kaasas ja mis valuutas ning Reililt paluti isegi füüsiliselt raha ette näidata. See ajas mu juba peaaegu marru. Ameerikasse ja Hiinasse minek oli ka lihtsam, kuid tegemist oli rohkem ma arvan kultuuri eripäraga, kui Sri Lanka karmide reeglitega. Ma ei suuda vist kunagi hinnata ja austada India inimesi. My bad  🙂

DSC_0600Kui saime viimase katsumuse Delhi lennujaamas seljatatud ning lõpuks ka lennule, hakkas kogu elu juba ilusam tunduma. Lennuk oli ilus ja suur ning teenindus oli viimase peal. Kui Air India lennuki ekraanid lihtsalt sahisesid ning pilti ette ei tulnudki, siis Sri Lankan Airlines pakkus ka tasemel parda meelelahutust. Söök oli maitsev ning hinnas oli ka alkohol (õlu ja vein).

Peale 3 tunnist lendu hakkasime ka lõpuks õhtul hilja maanduma. Minul läksin kõrvad lukku oma haigusest ning see oli suhteliselt valus. Colombo lennujaam on imetilluke. Umbes sama suur kui Tallinna lennujaam või isegi natuke väiksem.

wpid-img_20141105_084717.jpgMeie hommikune äratus 04.11 oli kell 7 hommikul ning maandusime Colombo lennujaamas peale kella 10 õhtul. Passikontrollis olid toredad poisid ning minu kontroll läks eriti lõbusalt. Sellist drilli nagu me Delhi lennujaamas saime, Colombos ei olnud. Nad lihtsalt vaatasid passi ja küsisid kui kauaks plaanin jääda ning soovisid ilusat puhkust. Mulle anti ka Sri Lanka telekomi SIM-kaart, kuid hiljem selgus, et see oli vana ja kehtetu 🙂 Mitte kedagi ei huvitanud passikontrollis, kus hotellis ma ööbin ning kui palju on mul raha rahakotis. Vahetasime lennujaamas endale ka Sri Lanka ruupiad ning meie autojuht oli juba meid ootamas.

Huvitav tähelepanek oli Colombo lennujaama Duty Free poed, mis asusid peale passikontrolli. Seal said osta pardlist kuni külmkapini uut kodutehnikat. See tundus nii imelik, kuid hiljem saime teada, et Sri Lankal on väga kõrged maksud ning selle pärast inimesed ostavad tehnikat lennujaamast. Meie ostame lennujaamast suurtes kogustes Tobreloni shokolaadi ning nemad külmkappe. Vot nii 🙂

wpid-img_20141105_091123.jpgEsimese öö nautisime lennujaama lähedal olevas Airport Villas, mis oli koos majahoidjaga ainult meie päralt. Villa jäi lennujaamast ca 15 min autosõidu kaugusele ning asus Seeduwas. Colombo linn on Seeduwast ca 20-30 min autoõidu kaugusel. Kuna Colombos endas midagi märkimisväärset ei ole, siis me ei tundnud ka puudust, et me sinna ei läinud.

Villas oli meil oma privaataed koos välibasseiniga, suur avatud köök, elutuba, 2 magamistuba ja terass. Ma ei hoolinud , et ma haige olin. Plaan oli valmis ning läksime kell 11 õhtul ujuma. See oli igati positiivne algus meie kaua oodatud reisi viimasele poolele.

Hommikul nautisime hommikusööki basseini ääres ning alustasime oma teekonda Pinnawalasse – elevantide juurde.

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )