Ramadan on täies hoos

Elu liigub siin hetkel Ramadani rütmis. Päeval paastume ning öösel sööme :). Tegelikult on turistile ja mitte moslemi seis natuke kehv, sest paastu ajal ei saa ka väljas söömas käija. Koju saab tellida toitu ning vaikselt nurgas nosida, kuid avalikes shopping mallides ning muudes fancy restoranides enne Iftari ehk päikeseloojangu palvust süüa ei saa.

Tööpäevad on ametlikult lühendatud  6 tunnile, kuid mina seda veel tajunud ei ole, sest tööd on rohkem kui küllalt. Täna tuli üks hea pärl kliendilt (kohalik araablanna). Ta ei olnud just väga rahul hinnaga, mis ma talle pakkusin. Ta eeldas 5* hotelle ülimalt soodsa hinnaga ning ta nõbu oli saanud meilt ka soodsama pakkumise. See pisike fakt, et tema peres on kokku 7 inimest ning nõo peres 5 ei morjendanud teda muretsema, et miks tema hind on kallim. See selleks. Parim näide kohalikust mentalideedist oli üks lause. “Meid on ju 6 inimest ja imik”. Mina selle peale, et teid on ju 7 täiskasvanut ning üks imik. Vastus sellele: “Ei. Meid on 6 inimest. Seitmes on ju lapsehoidja”. Vopaaa. Ma olen siin kahe aasta jooksul igasuguseid asju näinud ja kuulnud, aga et inimene arvab, et lapsehoidja ei ole inimene, keda tuleks arvestada kulude hulka, see oli tase. Lapsehoidja ei vaja lennukis kohta ning voodit hotellitoas 🙂 Ehk nüüd saate aru, kuidas need noored võsukesed üles kasvavad ning millises elustandardis :).

Muidu vahepeal on mul jälle Etisalat tehnikud külas käinud. Kuna pea iga tehnik uksest sisse astudes palub kohe vett, siis panen juba klaasi valmis, et aega kokku hoida. Viimane kord olin ma vist eriline “bitch”, sest mulle lausa saadeti kaks tehnikut. Pidin küll viimast kurvastama, et üks teine poiss oli kiirem ning nobedam ning mu telekas on jälle löögivalmis.

Muidugi telekaga sai ka nalja. Enne jalka MM oli mul tuli takus, et telekas koju osta, sest kuidas ma muidu ilma jalkata ellu jään. Käisin poes ning lasin kohalikul “eksperdil” teleka mulle välja valida. See oli vist elu kiireim müük mehel arvestades kui kaua India ja Pakistani pered minu kõrval tehnikat valisid. Läksin müüja poole ütlesin hinna piiri, tollid – kui suurt tahan ning 5 minuti jooksul oli mul telekas käes. Taksosse minnes keeldusin ma kategooriliselt, et telekas pagasiruumi pannake. Kogemus on omast käest, et telekas võib koos taksojuhiga seitsme tuule poole lennata 🙂

Jõudsin koju, hakkasin kohe juhtmeid ja kaableid ühendama ning siis leian, et Etisalat on teinud erakanali jalka MM jaoks, mis tähendab 90 EUR tasu, et mänge näha. Üle minu huulte tuli vaid üks sõna F**K. Järgmine päev nagu kiuste sain kõne Etisalat müügimehelt, kes üritas mulle seda jalka kanalit pähe määrida. Ühe suure boonusena mainis, et see 90 EUR on kõigest ühekordne makse. Kurat, jalka MM on ka vaid üks kord. Eriti andekas tüüp….Igaljuhul on mul nüüd sadu erinevaid araabia kanaleid ning ka mõned  rahvusvahelised kanalid.

Eelmine nädala lõpp läksime ka Angiele meest otsima. Lõpetasime kõige uuemas Emiraatide hotellis Ajman Sarays. Tüüpilise turismitöötajana hakkas meile kõigile välja ajama hotelli kliendikaarte, sest nendega saab ka baarides ning restoranides soodustust :). Peale seda kui olime armsaid ja viisakaid venelannasid jooksutanud küsisime arve ning keegi meist ei esitanud just saadud kaarti, et soodustust saada. Mina olen blondiin, kuid ma ei tea mis oli teiste vabandus 🙂 Jätkasime õhtuga Sharjahs. Tegime väikese peatuse, kuid kuna neiud autos hakkasid suitsetama, siis ma otsustasin väljas värsket õhku hingata.

Kujutage nüüd pilti, kus must Jaguar on pargitud tupiktee lõppu ning musta auto kõrval on kontskingadega blond neiu, kes kummardub autojuhi akna juurde. Autoaken avaneb, ning roolis on kena mustade juustega naine. Ma viisaka inimesena küsisin Angielt, et kui palju ta teenuse eest maksab ning mõlemal oli tuju hea. Mingi hetk ma ei tea, kus kohast kõik need autod välja tulid, kuid Angie palus mul ruttu autosse tulla.

Kaks autot jäi seisma. Ilmselgelt arvasid nad, et ma olin tööpostil. Ma muidugi kujutan ette nende rikutud mõttemaailma, aga Angie sõnul oli ühe mehe nägu pikale veninud kui ta nägi et Jaguari roolis on ka naine :). Peaasi, et nalja saab…..

Homme on mul reserveeritud päev naistega. 4 naist lähevad ühe juuksuri juurde, mis tähendab vähemalt 4 tundi ilusalongis istumist. See ei tõota tulla midagi head ning minu kaval plaan hiljem järgi minna ka ei õnnestunud. Keeruline on see päev naistega, kus jututeemaks on kõik need teemad, millest ma midagi ei tea 🙂