Jozani mets ja Makunduchi

dig

Makunduchis olime 3 päeva ning ühel päeval võtsime ka Jozani metsa ekskursiooni. Jozani on Makunduchist ca 45 minuti sõidu kaugusel. Meie läksime sinna peaasjalikult Sansibari Red Colobuse ahve vaatama. Samuti endeemiline liik. Kui Iringa ahvidel oli selline punane tutt peas, siis Sansibari ahvidel oli selg selline roostekarva. Ahve nägime me tõesti palju. Õnneks on nad oma looduslikus keskkonnas ning pole inimeste poolt ära rikutud. Seal me ei pidanud kartma, et ahvid prillide ja kottidega minema jookseks.

Jozani metsas nägime punase mahagoni puid ning jalutasime ka magroovide vahel. Sealsed mangroovid olid kordades suuremad kui Mafia saarel. Jozani metsa oli ehitatud laudtee, mida mööda saime nautida mangroovide elu ja krabisid, kes seal mudas elasid. Jozani metsal on oma võlu. Kui sulle meeldib loodus ja eriti metsad, siis sulle kindlasti meeldib ka Jozani mets.

davMakunduchis olime oma heas ja tuntus La Madrugada hotellis. Uuendusena võib välja tuua selle, et see väike karastusjookide putka hotelli läheduses oli likvideeritud. Kõik muu oli hotellis sama. Samamoodi oli rannas suur mõõn ja meie oma päevadel ei suutnudki olla hotellis, mil veetase oli kõrge. Samuti oli seal sama ilus ja pikk liivarand, kus ükski turist ei häirinud.

davKlientidele võtsin ma mitme magamistoaga majakese. Nemad said nautida privaatsust suure elutoa ja söögitoaga. Minul oli tavaline standardtuba. Igal õhtul käisid hotelli töötajad tubades ning tegid sääsetõrjet. Samas oleksid võinud nad selle pudeli tuppa jätta ning me oleksime suutnud ka ise seda mürki laiali pihustada 🙂

Saabumise päeval jooksime kokku eestlastega. Nad hoiatasid meid, et oleme “pommiauku” sattunud. Selle peale ütlesin ma, et ma käin siin pommiaugus iga aasta. Nende jaoks oli Sansibar mõttetu koht, kus polnud midagi teha. Toit pidi ka mõttetult kallis olema. Kui 12 USD , ca 10 EUR on palju maksta toidu eest rannahotellis, siis ma ei tea, mida kalliks peetakse?

sdrNad olid oma puhkuse sinna võtnud kaheks nädalaks. Selles osas olen ma nendega nõus, et 2 nädalat ongi liiga pikk aeg sellises hotellis. 3-4 päeva on lagi, kus saad puhata ja mängida ja natuke rohkem puhata. Selle pärast peakski inimene tegema natuke eeltööd, kuhu ta läheb. Ma soovitasin tal järgmine kord ühendust võtta reisibürooga, kes saab teda aidata tema otsustes. Nii saab temagi võib olla kunagi puhkuse sellise, mis tema plaanidega haakub ning ta ei pea pettuma.

Igalijuhul tema toon suhtlemisel oli meile antipaatne. Mitte ainult mina ei soovinud teda vältida, vaid ka kliendid. Meie jäime oma puhkusega väga rahule, sest olime ju nautinud imelisi vaateid Kilimanjarol, tuuritanud safaril, imetlenud Mafia saart, seigeldnud Stone Townis ning lõpuks saanud väljateenitud puhkuse Makunduchis.

Mina ütlen Tansaaniale – Peatse kohtumiseni!