Omaani reis sai Dubais väärilise alguse

Jaanuari kuu möödus mõnusa töötähe all, mis sai väärilise lõpu väga kihvti ja ägeda Omaani ringreisiga. Kuna tark on alati siduda ka AÜE, siis seegi kord lisasin programmi nii Dubai kui ka Abu Dhabi.

Meie reisi esimesed hullumeelselt kiired päevad said alguse Dubaist. 1,5 päeva sisse mahutasime Ajmani, Sharjah ja Vana Dubai linnaekskursiooni ning ka kurikuulsa Ajmani alkoholipoe külastuse. Tuli ju ikkagi Omaani jaoks piisavalt varusid kaasa haarata 🙂 Õhtu lõpetasime see-eest Dubai ooperimajas, mis oli võimas elamus omaette.

Päeva alustasime Sharjah ülikoolilinnaku külastamisega ning kuna oli reede, siis tegime ka Sharjah kultuuri ringteel bussijuhile palvetamise peatuse. Poiss läks mošeesse palvetama ning meie uudistasime Sharjah klassikalist arhitektuuri. Edasi suunasin ma meid juba alkopoodi. Bussijuht ei olnud küll väga õnnelik, aga elas üle. 7. aastase riigis elamise jooksul tegin talle vähemalt selgeks, kus kangemat kraami osta saab :).

Ajmanist liikusime edasi Sharjah Buhaira Corniche´le. Tegime ka seal mõned kohustuslikud pildid ning võtsime suuna sööma. Ma viisin meid pärsia kööki nautima ning sealt jäi veel poolepäevase ekskursiooni viimane ots – Vana Dubai. Abraga üle kanali sõites jalutasime mööda vürtsi- ja kullaturgu ning imetlesime Guinessi rekordites olevat maailma raskemat sõrmust.

Hotelli tagasi jõudes tegime kiire riietevahetuse ning sättisime end juba Dubai ooperisse teele. Meil avanes imeline võimalus vaadata Cats ametlikku muusikalitruppi, kes vähemalt minule jättis hingematva elamuse.

Pannes kokku Dubai ooperimaja hiilguse, tehnilised lahendused, arhitektuuri ning maailmaklassi esinemise, siis see on mida meenutada ning kuhu ka alati tagasi minna. Oma modernse arhitektuuri poolest meenutab hoone suurt paati ning ka siseinterjöör on lahendatud tumeda puidu motiividega, kus loožideks on paadikesed seinal. Akustika antud hoones on lausa vapustav. Kõik, kes te olete Dubaisse tulemas, on lausa patt, kui te ei külasta mõnda etendust Dubai ooperimajas.

Istekohtadest nii palju, et soodsamad piletid on Grand Circle peal, kuid seal peate arvestama, et lava jääb natuke kaugemale ning näitlejate/esinejate miimikast võib ilma jääda. Kindlasti soovitan teatribinokli kaasa võtta.

Cats oli minul võimas elamus ning Joanna Ampil ei laulnud “Memory’ t” sugugi halvemini kui Elaine Paige. Kogu trupp oli väga tasemel ning lavaline lahendus oli meeli köitev. Soovitan antud muuskali kindlasti kõigile.

Muusikal lõppes ka meile sobival ajal, sest jõudsime veel jalutada Dubai purskkaevude juurde ning näha õhtust etendust, mis pani meie ilusale päevale ilusa punkti. Öösel hotelli tagasi jõudes tegime ettevalmistusi juba reisi peamiseks väljakutseks – Omaaniks.

Omaani slogan on, et “Ilul on aaddress” ning sellega on nad 100% täpp pannud. Omaani loodus on ilus ja mitmekesine, inimesed sõbralikud ning mälestused, mida riigist kaasa võtta, on kustumatud.