Ras Al Khaimah´t avastamas

Üleeile otsustasime sõbrannaga, et läheme avastama Ras Al Khaimah võlusid. Sõbrannal on kindel plaan omale nii mees leida ning mina olen nii kui nii harjunud autojuhti mängima ning pikki vahemaid sõitma.

RAK on Ajmanist ca 1 tunni autosõidu kaugusel ning ainuke koht, kus toimub elu väljaspool hotelle on Manar Mall. Sinna me ka suundusime.

JUba õhtusööki süües pookisime endale kaks kohalikku vanameest külge, kes tegid lugematuid ringe ümber meie laua ning kui väsimus maad võttis, istusid meie lähedale vaadet nautima 🙂

Sõbranna oli olukorrast meelitatud, kuid mina hingepõhjani häiritud. No ei ole need kohalikud minu esimene ega ka teine ning kolmas valik. Kõrval lauas pidas üks noor neiu ka sünnipäeva ning meeldiva üllatusena saadeti ka meie laua koogitükk. Dubais ning Abu Dhabis sellist asja naljalt ei oleks juhtunud. Mida väiksemasse kohta lähed,seda sõbralikumad ning avatumad on ka inimesed.

Sama reegel kehtib üldjuhul ka meeste kohta. Dubais, Sharjahs ja Abu Dhabis jahivad kohalikud mehed valgeid naisi, et elu ilus oleks. Väiksemates kohtades on mehed märgatavalt tõsisemad ning siinset temperamenti arvestades suudab mees juba 5 minutiga ette kujutada, kuidas sa kodu ja laste eest hoolitsed 🙂

Üks nendest vanadest meestest jäigi meile järgi kõndima ning see muutus häirivaks. Hüppasime kullapoodi sisse ning jäime seal ehteid valima lootuses, et mees tüdineb ära ja lahkub. Nägus müüja sai kohe aru, et me ei ole potensiaalsed kliendid, vaid üritame saba maha raputada. Nii ta andis meile infot, kas mees on veel seal, vaatab meie poole või on aeg lahkuda 🙂

Õhtu oli küll hiline, kuid sõbranna soovis veel vesipiipu tõmmata. Ma tean selles Emiraadis ainult hotelle ning paari restorani, kuid sellega ka minu teadmised piirduvad. Arusaadavalt ma ei tea, mis on kohalike meeste lemmik kohvik.

Proovisime esimesena Bin Majid hotelli ning selle ümber oli aktiivne elu. Nägin, et autod liikusid kõik ühes suunas. Järelikult peab seal ju midagi toimuma. Kohale jõudes saime teada, et olime täiesti juhuslikult avastanud ka viinapoe 😉 Kõik kes te lähete RAK puhkama, siis selle Emiraadi alkopood asub Bin Majid Hotelli taga 🙂

Edasi liikusime juba Waldorf Astoria hotelli, sest seal on Camelia Lounge vesipiibuga ning inglise pubi. Auto poole tagasi liikudes peatas meid üks auto. Välja astus nägus Jordaania noorhärra, kes ei tahtnud meid kuidagi minema lubada. Ta oli nõus meile RAK linnaekskursiooni tegema, meile ümbrust näitama ning lõpuks ka koju viima.

Poisil oli ainult paar loogika auku. Esiteks oleksin ma kindlasti rohkem suutnud talle ekskursiooni teha ning ajaloost ning vaatamisväärsustest rääkida ning isegi kui ta oleks soovinud säästa minu sõiduvaeva ning mind öösel koju toonud, siis minu auto oleks jäänud Waldorf Astoria hotelli ette 🙂 See ei olegi oluline. Tema peamine eesmärk oli leida kõik võimalikud nipid, et meid mitte minema lasta.

Peale 30 min selgitamist, et ma siiski tahan koju minna ning järgmine päev on tööpäev ning kui ta hoidis mu auto ust lahti ja lihtsalt istus kõnnitee ja auto vahele maha, sai ta aru, et selleks õhtuks tal võimalust oma meeldivust ning osavust näidata ei ole. Ma muidugi ka valetasin ning ütlesin, et järgmine päev on tähtis koosolek kontoris jne.

Tähtis koosolek tähendas seda, et me sõitsime edasi Marjan Islandile, et näidata uusimat projekti koos sealsete 4-5* hotellidega oma sõbrannale 🙂 Seal tegime natuke hämmingut turvameestele ning kella 1 paiku öösel jõudsin ka koju.

Sõbranna, kes oli kogu RAK sõidu plaaninud, et omale “tulevane abikaasa” leida, ei saanud aru, miks ma seda Jordaania tüüpi nii tõrjusin. Mina ka ei saanud aru 🙂

RAK 5* hotelle soovitan kõigile soojalt, kes soovivad veeta rahulikku rannapuhkust. Ilusad suured hotellid ilusate randadega, kuid elu aktiivsemat poolt tuleks siiski otsida Dubais või Ajmanis (kui teate kohti, kus nalja saab 🙂

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )