Unustatud nädalalõpp

Oma koolituse ja juhilubade tuhinas unustasin ma enda üleeelmise nädalalõpu seiklusi kirjeldada.

Nimelt neljapäeval tegin lühikese tööpäeva ja pealelõunal oli juba üks tööintervjuu. Mul oli taipu, et välja printida büroohoone pilt, kuid milleks printida kaart 🙂 Sharjah bussijaama jõudes taipasin, et pean võtma takso, sest muidu ei jõua õigeks ajaks kohale. Taksojuht oli ka omamoodi idamaatark ning üsna pea sai selgeks, et mina pean teda juhatama hakkama 🙂 Nii me siis sõitsime. Mina selgitan, et kihutagu Dubai Mallist mööda, sest hoone asub Business Bays ning näitan näpuga ülimodernset büroohoonet pildil. Nii me sõitsime mööda maanteed. Kord vaatasime uhkeid pilvelõhkujaid kord jälle väljaprinditud pildile, et kas mõni paistab sarnane ja ohh seda imet. Jõudsimegi õigesse kohta õigel ajal.

Intervjuud oodates sai selgeks, et samale ajale oli kutsutud 10 inimest. Tundsin kuidas pahameel minus tärkas. Õnneks sain 4ndana sisse. Minu ees kestis inervjuu inimestel nii 10 min. Mina nautisin fame´i ca 40 min. Te oleksite pidanud nägema nende teiste asiaatide nägusid, kes minu järel ootasid. Mis ma oskan öelda….Sorry…. 🙂

Edasi liikusin juba Dubai Mallile, kus sain kokku Bileliga, keda ma juba viimased 3 nädalat olin üle lasknud. Käisime Souk Al Baharis lasanjet söömas ja sain korraga kõne mehelt, kes pidi sama päeva õhtul Dubaisse Londonist jõudma. Lennuk jõudis sisse 45 min varem. Mees helistas ja küsis, kus ma olen. Lasanjet kurku toppides väitsin, et olen teel lennujaama :). Kuna ma olin olnud tark ja hoiatasin Bileli ette, et pean õhtul lennujaama jõudma, siis probleemi mul temaga ei tekkinud. Tuhisesime The Adress hotelli ette, kus ta töötab ja võtsin sealt kui hotelliklient takso. Kes on Dubai suurtes ärikeskustes käinud, see teab, et takso saamine ei ole nalja-asi 🙂

Jõudsin imekombel enne teda lennujaama, sest mu uuel sõbral oli vahepeal kohver kaotsi läinud. Allah armastab mind ka aegajalt :). Käisin ära esimest korda Dubai uhiuues 3ndas terminalis, mis tõesti on ilus ja uhke ning mis teenindab ainult Emirates Airlines lennukeid. Seal saab inimese moodi sees oodata ning ei pea istuma autoparklas või sees kõõluma kui püünel, et oma kliente/tuttavaid tervitada.

Õhtul käisime veel Liibanoni restoranis söömas ning reede lõunal läksime juba oma teed. Tema sai oma teiste sõpradega kokku ja mina läksin Emirates Malli käevõru jahile. Kätte sain kõik, mis vaja 🙂

Reede õhtu lõpetasin Ajmani rannapromenaadil kaarte mängides. Ma ei saanud mängule pihta kuni lõpuni, aga nemad väitsid, et tegin head tööd. Head valetajad. Ma ei saanud isegi mängu loogikast aru 🙂