Omaan vol1

Hakkan siis vaikselt peale oma tagasihoidlike tahelepanekutega viimastest paevadest. Nagu te saate aru, siis tapitahti mul hetkel kasutada ei ole 😀
Minu seiklus algas 11.10 Dhaidist Sharjah poole soitmisega. Aratus oli kell 05:00 ja teekond algas kell 6:00. Hommikul oli selline udu, et nahtavus maksimaalselt 25m. Kohalikud lykkasid lausa ohutuled peale, sest asi ju paha mis paha :P. Lennujaama joudsin kenasti ja Sharjah lennujaam on selline vaike, keda teenindab vist ainult AirArabia. Muid check in laudu ega lennukeid ma seal ei nainud.

Sattisin ennast siis ka jarjekorda. Lisainfona mainin, et ei ole lennule eraldi check in laudu. Registreerida saab ennast igast mulgust, kus keegi vastu vaatab. Minu ees oli punt omaani mehi. 5 peale 3 kohvrit ja siis laks andmiseks, et ega ylekilosid ei ole. Kohver tehti lahti ja see oli triiki tais kilekoti nutsakaid. Igale mehele anti yks, kuna tuli kohver balanssi viia. Selline motetu sagimine ja ajakulu. Ma oli juba piisavalt pissed off. Viimaks joudis katte ka minu kord. Mees uuris hoolega minu UAE viisat ja teisi viisasid ja siis kysib, et kus on minu Omaani viisa. Ma ytlesin, et mul ei ole seda vaja enne lennujaama joudmist. Ma saan osta selle piirilt. Ilmselgelt ei olnud ma talle piisavalt usaldusvaarne. Laks superviisorilt yle kysima. See selgitas, et Eesti on Laane – Euroopa ning sellega Ok. Kui mees minu juurde tagasi joudis viskas superviisor kahe kae poidlad ylesse ja hyydis yle lennujaama – West Europe is good :P. Sain oma boarding passi, viisa ja pileti yks haaval, et mees saaks ka veel minu nime mitu korda mainida ja sain passikontrolli edasi mindud. Passikontrollis oli tylpinud naoga naine, kes tahtis olla ykskoik kus, kuid mitte oma ametipostil. Sharjah lennujama ainuke hea asi on duty free pood. Ootesaal oli suhteliselt kulunud ja vana. Hindud ja pakid magasid toolide all, moni oli lausa laagri nurka ylesse seadnud.

Loota, et lennujaama ekraanidelt oleks saanud infot lennu saabumiste ja valjumiste kohta oleks palju palutud. Selleks oli lennujaamas nii 4 – 5 meest, kes jalutasid lennujaamas ja vastavalt vajadusele hyydisd Beirut, Amman, Riad jne . Mulle oeldi, et lennuk valjub varavast nr 1, muidugi see reaalsuses nii ei lainud. Hoopis nr 20. Koigest teisel pool lennujaama. Seda ma sain ka teada, kui votsin yhe lennujaama tootaja rajalt maha. Infolaua tootajalt info saamine on ka haruldus. Mind suunati sealt lihtsalt minema, et mitte minu kysimustele vastata. Pettunult laksin siis hoopis sooma. Toit on odav, kuid mitte isuaratav. Voimalik, et ma polnud selleks piisavalt naljane.
Lennu tipphetk oli see, et lennuaega muudati ilma igasuguse infota 1,5h ja siis lend hilines veel omakorda 30min. Kokkuvottes 2h hilinemine. Minu esmakordne kogemus, mis jaab meelde kogu eluks reisipalvuse kuulamine lennukis. Enne kui lend hoovoturajal startima hakkas lasti Koraanist reisipalvus, et me ikka koik ohutult sihtpunkti jouaksime. Lend kestis 55 min ja olingi Omaanis.

Omaani lennujaamas kais asi lihtsalt. Rahavahetuspunktis pidin andma 5 OMR ca 10 EUR ning viisa oligi kaes. Mulle tundub, et ma olin lennukis ainuke turist, sest turismiviisa jarjekorras ei olnud peale minu kedagi. Koik seisid kodanike voi elamislubadega jarjekorras. Minule sai osaks jallegi meeldiv teenindus. Kena Omaani mees, kes ei jatnud mainimata, et sul on nii palju Egiptuse viisaid… vaikus…. Sharm El Sheikh…muie…..vaikus ja sa tuled Dubaist….naeratus 😛 Ma tajusin teatud irooniat selles ning seega kysisin kas ta on Egiptuses kainud. Ta ytles et ei. Ma igaljuhul soovitasin tal seda riiki kylastada ja eriti Sharm El Sheikhi. Molemad moistsime teineteist vaikides 😛

Lennujaamas oli auto vastas ja ta viis mind hotelli. Hotell oli korralik 3* hotell, kuigi ma ei viibinud seal eriti tihti. Hotelli joudes tegin teise kone ja mulle anti 15 min end valmis seada ja siis selle no objekt nr 1-ga valja  minna. Soitsime mooda Muscatit ringi ja mooda Siwa maanteed, kus avanesid imelised vaated. Kaisime ara Matrahs – Vanas Muscatis ning lopetasime ohtu Muscati popimas piirkonnas, kus kohalike pohiline tegevus on autoga mooda rannapromenaadi soita ja uhkeid velgesid naidata. Seal tellisin ma joogiks Atomic Exoticu, mis on sisuliselt mango ja apelsinimahla ning jaatise kokteil. Sellega oli juba ohtu yhel pool.

Jargmisel paeval laksime Wadi Shabi. Pidime kyll startima hommikul kell 09:00, kuid kuna ohtu laks pikaks, siis enne 12:00 me liikuma ei saanud. Magede vahele on ehitatud siin imelised maanteed. Ma ei tea, kas ma ise oleksin yldse julgenud ylesse soita. Peale tunnist soitu olime Wadi Shabis. Muidugi votab see soit kauem aega, aga kui keskmine liikumiskiirus on 175km tunnis, siis jouab paris ruttu kohale 😛

Olime sportlikult end valmis seadnud ning alustasime teekonda. Peale 15 min ma tundsin, et annan otsad. Magamatus ja paeva koige kuumem periood tegi oma too. Peale tund aega matkamist, ronimist, ujumist yle joeoru – sest mitte igalt poolt ei saanud kuiva jalaga – joudsime oru loppu. Seal jatsime oma asjad kaldale ning ujusime kuni koopani. Kuna vee tase ei olnud nii korge, siis pidime vaid paar meetrit sukelduma, et jouda koopasse. See oli jalle yks vaheseid kogemusi, kus tunne oli WOW. Sees said veel ronida kaljunuki otsa ja seal vette sukelduda. Kahjuks ei ole mul sealt seest pilte, kuna mul ei ole veekindlat kaamerakaitset. India ja pakistani mehed olid end koopast valjas sisse seadnud, et vaadata kuidas yks blond tydruk ujub :d

Tagasitee oli kiirem ja monusam, sest paike ei olnud enam aktiivne ning keha oli monusalt jahutatud. Muidugi nagin ma ylimalt seks valja trikoo, margade sokkide ja labivettinud tossudega :P. Lopp-punktis tegime ka vettehyppeid nii nagu eelmises videos naha oli.

Wadi Shabist lahkumiseks peab labima yhe vaikese kyla. Kohalikud on toesti meeletult kylalislahked. Koik lehvitasid mulle ja tervitasid mind labi autoakna 😛 Huvitav seik juhtus Matrahs, kus autost valja tulles jai yks India mehike oma harjaga meie auto ette seisma tardunult. Ei olnud tal enam meeles tanavaid puhastada ega midagi. Me olime autost eemal voib olla nii 30min ja tagasi tulles oli mees tapselt sama koha peal tapselt samas asendis. Ta vaatas ainiti meid voi oigemini mind – ja kui olime auto parkimisalast valja manooverdanud, siis mees siiralt lehvitas mulle. Teda ei hairinud, et olin autos teise mehega, ega midagi. See oli lihtsalt armas.

Eile oli siis see paev, kus pidin objekt nr 2-ga kohtuma. Laksime ohtul valja ning ta viis mind meeletult ilusasse Shangri La hotelli. Valtida Teie roppe motteid, siis seal on palju restorane ja ka promenaadi ala. Muidugi tegi ta mulle vihje minna randa jalutama. Ma leidsin kohe vabanduse, et ma oma kingadega ei saa. Oleks tegemist mone teise mehega, siis poleks kingad kindlasti takistus olnud 😛 Tegime seal kiire tiiru ning suundusime Muscatisse tagasi. Kysis, mida ma syya tahan. Soovisin midagi kerget. Selle peale pakkus ta valja Burger Kingi. Ma olin OMG….midagi kerget ja rasvane junk food ei lahe nyyd kyll kokku. Igaljuhul see naitab India meeste taset. Shangri Last Burger Kingi :P. Ma jaan vist ikka araablaste juurde oma valikutega siin 😛 Lopuks joudsime Papa Joes pizzasse. Lasin toidu sisse ja siis tegi ta saatusliku vea. Ta kysis minu kaest, mis on minu plaanid. Kuna ma ei olnud ohtust vaimustatud, siis ytlesin, et minu jaoks on ohtu loppenud ja tahan hotelli minna. Sellise valikuga lopetas ta koik oma voimalused. Laksin tagasi hotelli ja helistasin objekt nr 1-le, kes mulle hotelli jarele tuli,

Ma suutsin vahepeal hotelli arvutit kasutada, kuhu ma kinni jain. Ma ei suutnud klaasust avada ning ma ei julgenud ka palju toorest eesti naise joudu rakendada kartes, et teen ukse yldse katki. Ma istusin seal natuke ja motlesin, et kuidas ma saan seal valja 😛 Lopuks avastasin, et seal on telefon. Helistasin retseptsiooni, mis oli paari meetri kaugusel ja palusin abi. Retseptsioonimees avas kerge randmega ukse ja naeratas 😛

Tana oli paev syndmustevaene. Kaisin poodides. Muide ma oleksin pidanud tana koju tagasi minema, aga kuna mu dokumendid ei saanud valmis, siis pikendan oma seiklust siin teadmata ajani. Hotell loppes mul ka tana, aga kodumajutus ongi tunduvalt parem 😛 Detailidesse ma ei lasku 😀